Thursday 29 December 2011

halooyaaa . eh-2 you alls i'm gonna say this i miss all my friends at rawang and all my mokhdarian's baby . haissss~ kalau time-2 mcm  gini aku dh busy siap-2 kann brg utk ke asrama :) tapi sekarang tidak lagi meyhh . act , i miss all the moments . walaupun aku tk suka stay situ kannn ;) hikhok . stay dkad asrama tuh mcm-2 bnda aku belajar and mengenali kehidupan luar . HAHAHAHA . aku tetap dgan perangai jahat . HIKHOK . yg satu kepala dgan aku mmg best . till now both of us still contact . luahkan perasaan antara satu sama lain . balik jaybee kalau tk jmp dea mmg tk sah lahh kann :)kau mmg gempak myra . and of course adik bradik raffee . naja and aimi . BBM lahh mnyatukan kita smula . HAHAHA.rindu gila saat-2 bangun pagi dgan mamainya masuk ke dlm toilet tk pun smbil menunggu giliran tidur dulu dkad dpan toilet . HAHAHA . saat-2 breakfast . emilih pulak tuhh . agak-2 breakfast dgan asrama tk best sanggup tnggu smpai sch melantak hbs-2 dkad sch . rindu gila mkanan dkad rawang . HAHAHAHA . balik sch jek mesti singgah public phone dulu . HAHAHAHA . oaky , aku rinduu nk minum ice-blended depan sch . HIKHOK  . stay dlam bas buat hal dgan daus sakai . harap jek form 5 tp sllu kna buli dgan aku dlm bas . HAHAHAH . tp dea cool walaupun kna buli dgan aku boleh lg luahkan perasaan suke dkad aku . DUSSSHHHH ! penumbok dpat nyaaa burrgg :[ hahahahahaa . WEYH BHAAII ! aku rinduu semua tuh weryhhhh . HEHEHEHEHE  . 

No comments:

Post a Comment