Tuesday 27 December 2011

teenage holiday















teenage holiday yeahh ! seriously , puas gila . thanks to my lovely nabilah , liyana , eiyzam and ezzul . you all such a great person that i have in my life . aku enjoy gila dgan korangg smua . lpas neyh kita sambung holiday bersama-2 yeee :) to liyana ampa jgn doq gatey nahh dgan capital LH . haahahaha . alhamdulillah release juga tension aku selama neyhh . hahaha . hilang smua ingatan aku pada depa-2 ygg tetttt . hikhok . lokasi teenage holiday dkad LANGKAWI . okay , mmg gempak gila dgan depa smua :) every minute aku dipenuhi dgan kegembiraan , gelak ketawa . eh , gila ahkkk . this is the best ever holiday aku dgan korangg berempat :) yehahaaaaa ! malam kita org jalan-2 + shopping dkad night street . sakit kaki kann dua jejaka itu ikut kami 3 gadis ?hahahaha . sorry , selagi tk puas shopping mmg tk kan balik lahh yee . haaahahah . last-2 aku bawak koranggg buat fish treatment kann ?? hahaha . ezzul kau mmg gila ahk smpai trjerit-2 geli katanya . hahahaha . ade ke patut nk tunduk dekat bahu aku . ku ketuk hangg dgan kipas sakti . hahahaha . btw , thanks you alls dh buat aku happy and aku enjiy gila holiday dgan korangg ! yrehhhaaaaaaaa !

No comments:

Post a Comment