Wednesday 16 November 2011

jangan buat hati dan perasaan aku ini macam sampah

 kau ingat hati dan perasaan aku neyh mcm sampah ke ? senang-2 jek kau buang mcm tuh . lelaki jenis ape neyh ahk ? lansung tkde pendirian diri  . 3 kali doe kau buad aku mcm neyh . kalau rasa tk pasti jangan mngenyam mntak couple dgn aku ! aku elok2 maafkan segala kesalahan kau selama neyh kau buad aku balik mcm dulu .  seriously , aku mmg dh tk bole nk maafkan kau dan aku juga dh benci lelaki mcm kau . ntah kenapa aku bole percaya dengan smua kata2 dan janji-2 palsu kau tuh .

weyh ! hati aku sakit tau tk kau buad aku mcm neyh . kenapa kau neyh tkde belas kasihan lansung ahk ? trgamak kau buad aku mcm neyh ? 3 kali weyh ! 3 kali ! kau ingat hati dan perasaan aku bole sembuh mcm tuh jek ke ? jantan jenis ape ahk kau neyh ? tk thu malu cari aku balik , lepas tuh kau buad aku mcm neyh . sumpah kau jenis jantan yang tkde maruah lahh ! kau ingat aku neyh bdak-2 yg umur 3 tahun bila org sakitkan hati dea , dea buad tkthu jek ?! weyh ! buka biji mata kau besar2 ! buka otak kau ! be meatured lah weyh ! jngan sesekali kau buad perempuan mcm neyh lahh , aku harap kau tk buad bnda yang sama pada perempuan-2 lainnn . aku doakan kau bahagia ahk lepas neyh dgn ape yg kau dah buad dkad aku selama neyhh . thanks lah kan dah sakit kan hati dan perasaan aku .  TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK !!!


         * KEPADA SESIAPA YANG MEMBACA INI JANGAN TERASA LAH KAN KALAU BENDA NEYH ADE PERSAMAAN DENGAN KORANG . JADIKAN BENDA NEYH PENGAJARAN BAGI KITA . TAK SEMUA LELAKI BOLEH BAHAGIAKAN KITA . CARILAH LELAKI YANG ADE PENDIRIAN DIRI ! TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment