Tuesday 3 January 2012

SWEET 17

   HALOOYYAAA :) am i in a dream ?? serious aku dah 17 years old now ?? huh/? okayy thats the reality . HIKHOK . makin mmbesar aku rupanya . makin hari makin meningkat usia makin brtambah kedut dimuka :p huahuahua . 


   pejam celik pejam celik dah form 5 aku rupanya . rasa mcm sekejap jek hidup di alam persekolahan neyh . HIKHOK . final year burrgg . SPM TUHHH ! FUYOOOOOO ! biar betik aku neyh SPM ?? HAHA . "kau dah besar skrg tyra , jgn pikir nk jadi budak-2 lg . matured okaayyy " KATANYA ! 


     btw, thanks to all the wisher . to my only one cousin liyana thanks cause you're the first wisher .HIKHOK . terima kasih banyak-2 yee pada anda-2 di luar sana yang baik hati wish birthday saya :) peace yaaww ! 


   mak and abah cakap hadiah utk aku ialah depa anta aku belajar memandu :) HAHAHA . thanks abah and mak :) mak cakap bila aku dah ada lesen dea tknak bila aku drive dea ddk sblah aku . sbb mak takut ! hahaha . mana tknya otak aku neyh gila-2 . smbil gelak besar smbil drive mata trtutup-2 . alamak nya ke longkang tempatnya ! hehehehehe . INSYAALLAH TIDAK OKAYY ! saya akan menjadi seorg pemandu yg berhemah :) huhu .






      #baek lahh smpai disini saja tazkirah saya pada harini :) ada umur ada masa saya sambung lagi okayy :) have a nice day alls :) halooyaaa :)

No comments:

Post a Comment