Tuesday 11 October 2011

my bad attitude in class

     hallo peeps :D okay , my new story is about my bad attitude in class . dlm class aku suka gilak buli orang . especially mustafa gemux a.k.a mr.rono . hahahha . satu hari aku tk tumbok dea memang tk sah lah . trok gilak kau neyh kann ?? haih ! malang sungguh sapa ygg brkwan dgan aku , satu hari tgan tk lebam memang tk sah . hahaha . tapui sometimes si mustafa tuh buad kan kau meluat dgan dea . mulut dea mcm bullshit !orang laen brckap suka sangat nk mencelah . 
     sometimes aku kesian dgan dea sbb budak2 and termasuk aku sekali suka buli dea . hahahahha . tapi dea tuh bodoh sangat ape ygg orang suruh dea ikut jek . kalau aku suruh makan shit pon dea ikut jgak ! hahahahha :D bodoh bodoh . one day , ade kbar angin mengatakan si gemux lari rumah . hahahha : firstly , memang tk percaya . aku and member2 ckap "betul ke si gemuk tu lari rumah ?? nk makan ape dea tuh ? boleh hidup ke ?? hahahaha " , smua tk peercaya gilak dea boleh lari rumah . 
      bila dea tkde 1 week dlam class , aku neyh mcm orang mati laky . hahaha . ye lah , mana tk rindu dgan dea . aku dlm class mcm tunggul sbb tk boleh buli sesape . haha . aku siap ckap dkad farah nabilah "aku rindooo tapa ! dea balik aku nk hug dea kuat-2 !!" , bodoh gilakkan aku smpai mcm tuh sekali . hahaha . 
    td satu hal pasal bdak gemux . ini ade satu lagi cerita pasal bdak paling kecik dlm kelas aku . bkan setakat kecik tp pendek nk mampos ! hahaha . that is izwan a.k.a kecik . kecik jgan sebarang kecik tp perangai dea mcm fucking bitch ! kalah orang lelaki ygg brbadan normal . hahaha . dea pon sllu tk pegi skola . kalau pegi skola pon ade sbb . kalau dea dtg dkola , mesti aku akn tnya dkad dea " hoi kecik ! ary neyh kau dtag brapa ringgit kau dpat ? " , hahahahah . itu lah soalan yang aku akn tnya tiap2 kali dea dtg , almaklumlah perangai dea tuh buas sikit , lpas tuh kalau dtg skola bkannya dea belajar . dea msty tidur . mata dea pon steammm jekkk ! hahaha . 
        then , dea sllu kacau my baby boo bella . kalau dea gnggu bella jek aku mcm sunga betina marah dea . hahahaha . kadang2 aku lepok kepala dea . tp si kecik mcm orang tkdok perasaan bila kau belasah dea . aku geram gilak kalau dgar dea berckap . dea kalau berckap bkannya nk menyenangkan hati malah mnyakitkan hati lagi adelah . nak jek aku campak dea drpd tingkat 4 smpai kebwah . haihhhh ~! kecik2 .






         *kesimpulannya disini , janganlah berperangai gila mcm aku . buat malu jekk nanti . hahaha . tapi disebabkan muka aku neyh tk malu sbb tuh aku berani buad hal dlm kelas . hahahaha :D

No comments:

Post a Comment